အခ်စ္နဲ႔ကံ ဆိုပါလား

အစ္မတစ္ေယာက္ လင့္ေပးတာနဲ႔ ေအာက္ပါလင့္အတိုင္း သြားၾကည့္မိပါတယ္။ ေဗဒင္နဲ႔ပတ္သတ္ေနေတာ့ စိတ္၀င္စားမိတာအမွန္ပါပဲ။ ဒီဇာတ္ကားဟာ အမ်ားျပည္သူအေနနဲ႔ အယူအဆ လြဲမွားခၽြတ္ေခ်ာ္ သြားႏိုင္ေၾကာင္းကို ကြၽန္ေတာ္တတ္ႏိုင္သေလာက္ ေထာက္ျပခ်င္ပါတယ္ခင္ဗ်။
http://shwedream.com/index.php?L=music.watch&id=1031


ဇတ္ကားထဲမွာ မင္းသမီးက 5.6.1987 မွာ ေမြးတယ္လို႔ ေျပာလိုက္တယ္ထင္ပါတယ္။ အဲဒီေန႔အတြက္ တူလဂ္ဇာတာရွင္က ေအာက္ပါဇာတာအတိုင္းျဖစ္ပါလိမ့္မယ္ခင္ဗ်။

ဇာတ္လမ္းအရ ေျပာင္းလဲ သံုးလိုက္ၾကတဲ့ ဇာတာကေတာ့ ေအာက္ပါပံုအတိုင္း ေက်ာက္သင္ပုံးထဲက ဇာတာျဖစ္ပါတယ္။ နကၡတ္ေဗဒင္က ဇာတာခြင္ကို သံုးထားလို႔ စိတ္၀င္တစားျဖစ္ဖြယ္ပါပဲခင္ဗ်။



ဒီေနရာမွာ တစ္ခ်က္သတိထားရမွာက ၁ (တနဂၤေႏြ) နဲ႔ ၆ (ေသာၾကာ) ဟာ ဘယ္ေတာ့မွာ တစ္ကြက္ျခာအကြာ မေ၀းတတ္ပါဘူးခင္ဗ်။ ၁ (တနဂၤေႏြ) နဲ႔ ၄ (ဗုဒၶဟူး) ဟာလည္း ဘယ္ေတာ့မွ တစ္ရာသီထက္ပိုမေ၀းပါဘူး။ ဘာ့ေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ေနကိုမေကြမကြာ ပတ္ေနေတာ့ ေနသြားလမ္းနဲ႔ မတိမ္းမယိမ္းျဖစ္ေနလို႔ပါခင္ဗ်။ ဒီအေပၚက ဇာတာမွာေတာ့ တနဂၤေႏြဟာ ကရကဋ္ရာသီမွာရွိေနၿပီး ဗုဒၶဟူးက မိန္မွာေရာက္ေနပါတယ္။ ေသာၾကာက ဓႏုမွာေရာက္ေနပါတယ္။ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္သင့္တဲ့ အေျခအေနတစ္ခုပါ။

ေအာက္ကပံုေလးကေတာ့ ဆရာႏ်ဴမာန္ ရဲ႕ သင္ခန္းစာ ေကာက္ႏႈတ္ခ်က္ထဲကျဖစ္ၿပီး၊ ေနမင္းကို နီးနီးကပ္ကပ္ပတ္ေနတဲ့ ဗုဒၶဟူးၿဂိဳဟ္ရဲ႕ လည္ပတ္ပံုျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်။



ဇာတ္လမ္းထဲက စကားတစ္ခ်ိဳ႕ကို ေကာက္ႏႈတ္ျပပါမယ္။


" ရွင္သာ ၾကားထဲက ၀င္မခံဘူးဆိုရင္ ကြၽန္မက ထံုးစံအတိုင္း ကံဆိုးဦးမွာ " လို႔ဆိုပါတယ္။ လူတစ္ဦးရဲ႕ မေကာင္းကံကို တစ္ေယာက္ကို အစား၀င္ခံလို႔ ရႏိုင္ပါသလားခင္ဗ်။ ကယ္တင္ရွင္လုပ္ၿပီး မေကာင္းကံကို အစားယူဖို႔ ျဖစ္ႏိုင္မျဖစ္ႏိုင္ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေတြးဖို႔ ေကာင္းေနပါၿပီ။



" စိတ္မေကာင္း မျဖစ္ပါနဲ႔ဗ်ာ ဒီေန႔ ဒီအခ်ိန္မွာ ဒီလိုျဖစ္ဖို႔ ကံကပါလာတာကိုး ကံေကာင္းတဲ့ သူတစ္ေယာက္နဲ႔ ေနတာမ်ားလာရင္ နင္ပါ အလိုလိုေရာၿပီး ကံေကာင္းလာမွာေပါ့ဟ" လို႔ဆိုပါတယ္။ ျဖစ္ဖို႔ကံပါလို႔ျဖစ္တယ္ဆိုပါတယ္။ ကံေကာင္းသူနဲ႔ ေနရင္ေရာကံေကာင္းမတဲ့လားခင္ဗ်။ ဒီေနရာမွာ ကံတူအက်ိဳးေပးဆိုတာကို တင္ျပလိုဟန္ရွိပါတယ္။ မိသားစုတစ္ခုမွာ တစ္ေယာက္ကံတက္လာရင္ အျခားအိမ္ေထာင္ဖက္ေတြလည္း ကံေကာင္းျခင္းအက်ိဳးကို ခြဲေ၀ခံစားရတတ္ပါတယ္။ ခံစားရမယ့္ ကံမပါရင္ေတာ့ တစ္အိမ္လံုးေပ်ာ္ရႊင္ရခ်ိန္မွာ ကိုယ္ဟာ ေရာဂါတစ္ခုျဖစ္ေနတာတို႔၊ အေ၀းေရာက္ေနတာတို႔ စတဲ့အေၾကာင္းေတြနဲ႔ မခံစားရတတ္ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ကံဆိုးမလားဟဲ့လို႔ တြက္ခ်က္ၿပီး ကံဆိုးမယ့္သူေတြကိုပဲ ေရွာင္ရွားရမလိုလိုျဖစ္ေနပါေတာ့တယ္။


" ခင္ဗ်ားက်ဳပ္ေျပာတာကို ယံုခ်င္ယံု မယံုခ်င္ေန ေဗဒင္ပညာကိုေတာ့ မေစာ္ကားနဲ႔ ဒီမွာ ေဗဒင္ပညာဆိုတာ ခင္ဗ်ား မေမြးခင္တည္းက ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ တည္တံ့လာတဲ့ပညာဗ် နားလည္လား မေျပာမရွိနဲ႔ ကိုၾကီးေအာင္ေရ အခ်ိန္မီယၾတာမေခ်ႏိုင္လို႔ကေတာ့ ခင္ဗ်ားဘ၀ဆံုးၿပီသာ မွတ္ေပေတာ့ " လို႔ဆိုထားရာမွာ ယၾတာေခ်လိုက္တာနဲ႔ ပ်က္ပ်ယ္သြားမယ္၊ မေကာင္းမယ့္ဟာ မျဖစ္ေတာ့ဘူးဆိုရင္ တြက္လို႔ရတဲ့ေဟာကိန္းကို လႊင့္ပစ္ရေတာ့မလိုလိုပါပဲ။ ကြၽန္ေတာ့္အျမင္ေတာ့ ယၾတာဆိုတာဟာ မိမိရဲ႕ ေရွ႕ဆက္မယ့္အလုပ္ကို ျပင္လိုက္တာမ်ိဳးလို႔ျမင္ပါတယ္။ အၾကိဳက္စရိုက္ကေတာ့ ျပင္ဖို႔မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ ထူးျခားတဲ့ကာလမွာေတာ့ ပံုမွန္အတိုင္း ရည္ရြယ္လုပ္တာမ်ိဳး မလုပ္ဘဲနဲ႔ သတိ၀ီရိယနဲ႔ ျပဳျပင္ျပင္ဆင္လုပ္ကိုင္တာမ်ိဳးနဲ႔ သက္သာေစမယ္လို႔ျမင္ပါတယ္။


" ဟင္ ခင့္ဇာတာက ညံ့လွခ်ည္လား မူလဇာတာအရဆိုရင္ တူရာသီလဂ္က ၄ တန္႔ဘာ၀မွာ ရာဟုၿဂိဳဟ္၊ ၉ တန္႔ဘာ၀မွာ စေနၿဂိဳဟ္ေရာ၊ ၁ တနဂၤေႏြၿဂိဳဟ္ေရာ၊ ရာဟုၿဂိဳဟ္ေရာ စီးေနတာကိုး၊ ဒါေၾကာင့္မို႔ သူ႔မိဘေတြ ငယ္ငယ္ေလးတည္းက ဆံုးသြားရတာပဲ" မိဘႏွစ္ပါးရဲ႕ က်န္းမာေရးကို ၄ တန္႔ ၉ တန္႔ေတြကိုၾကည့္ပံုေဖၚသြားပါတယ္။ အိမ္ရွင္ေတြကို ထည့္သြင္း စဥ္းစားျခင္းမရွိသလို၊ ၁ ေႏြနဲ႔ ၂ လာ တို႔ကိုလည္း ထည့္ၾကည့္မသြားပါဘူး။ သူျပတဲ့ နမူနာ ေက်ာက္သင္ပုန္းေပၚက ဇာတာမွာ တနဂၤေႏြက ၁၀ တန္႔မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သို႔ေသာ္ ဒါကို ဇာတာလို႔ ေျပာရခက္ပါတယ္။ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္တဲ့ ၿဂိဳဟ္ရပ္ပံုေတြမိုလို႔ပါခင္ဗ်။



" သား ေသခ်ာမွတ္ထား၊ ေဗဒင္ပညာမွာ၊ တနဂၤေႏြသားသမီးအတြက္၊ ဘဂၤအိမ္ဟာ အပ်က္ၿဂိဳဟ္၊ ဇာတာရွင္ဟာ ငယ္ရြယ္စဥ္မွာ ကြယ္လြန္သြားမယ္ ဒုကၡေရာက္မယ္ဆိုတာ အသက္တိုမွာကို ေျပာတာ သား ေသခ်ာမွတ္ထား၊ ဇာတာရွင္ဟာ တူလဂ္သမားျဖစ္ၿပီးေတာ့ ၄ တန္႔ဘာ၀မွာ ရာဟုၿဂိဳဟ္ရွိေနတယ္ဆိုရင္ စီးပြားေရးကေတာ့ သြားၿပီ၊ ၾကိဳက္တာလုပ္တစ္ခုၿပီး တစ္ခုေျပာင္းၿပီး ဘယ္ေတာ့မွ ေအာင္ျမင္မွာ မဟုတ္ဘူးသား၊ က်န္းမာေရးဆိုလည္းၾကည့္ ၆ တန္႔သခင္ ၈ တန္႔သခင္ၿဂိဳဟ္ေတြကို စေနၿဂိဳဟ္ ရာဟုၿဂိဳဟ္ေတြက ျမင္ေနမွေတာ့ က်န္းမာေရးကလည္း ညံ့မွာပဲ၊ စိတ္ေသာက ေရာက္မွာေတာ့ ေျပာမေနနဲ႔ေတာ့ ေအး အိမ္ေထာင္ေရးက်ျပန္ေတာ့လည္း ၇ တန္႔ဘာ၀နဲ႔ အိမ္ရွင္ကို စေနၿဂိဳဟ္ျမင္ေနေတာ့ အိမ္ေထာင္ေရးကံ လံုး၀မေကာင္း အိမ္ေထာင္ဖက္နဲ႔ ေသကြဲကြဲရင္ကြဲ မကြဲရင္ ရွင္ကြဲကြဲမွာပဲ ဇာတာမွာ အဆိုးဆံုးကေတာ့ မူလဇာတာရဲ႕ ၄ တန္႔ဘာ၀မွာ ရာဟုၿဂိဳဟ္ ၉ တန္႔ဘ၀မွာ တနဂၤေႏြၿဂိဳဟ္ စေနၿဂိဳဟ္ ရာဟုၿဂိဳဟ္ အဲဒီၿဂိဳဟ္ေတြ စီးေနလို႔ကေတာ့ သြားၿပီ၊ အဲဒီဇာတာရွင္ သက္ဆိုးရွည္မွာကို မဟုတ္ဘူး " လို႔ဆိုပါတယ္။ စီးပြားေရးကိုလည္း ၁၁ တန္႔ ၁၀ တန္႔ေတြ မၾကည့္ဘဲ ၄ တန္႔ဘာ၀မွာ ရာဟုရွိတာကို ေျပာပါတယ္။ ၄ တန္႔ဘာ၀ ရာဟုရွိေပမယ့္ အရပ္အတည္ေကာင္းရင္ ထက္ျမက္တဲ့ ပြင့္လင္းတဲ့ မိသားစုဘ၀ကိုေတာင္ ပိုင္ဆိုင္ရႏိုင္ပါေသးတယ္။ ၉ တန္႔စေနကိုပဲ အရမ္းအင္အားၾကီးတဲ့ ပါပၾကီးလို ၾကာသာပေတးနဲ႔ ေသာၾကာကို ၇ တန္႔အျမင္ထားၿပီး ဖ်က္စီးခိုင္းလိုက္ပါေသးတယ္။ ၁၀ တန္႔ဘာ၀ရပ္ တနဂၤေႏြကိုပဲ ၉ တန္႔ဘာ၀လို႔ ထပ္ခါ တလဲလဲ မွားယြင္းေ၀ဖန္ျပထားပါတယ္။ ဒါကေတာ့ ဇာတ္လမ္းအရလို႔ နားလည္ေပးလိုက္လို႔ရပါတယ္ခင္ဗ်။



" ဟား မင္းၾကည့္လဲလုပ္ပါဦးကြာ ဒီဇာတာရွင္က ဓာတ္ၾကီးေလးပါးမွာ သံုးပါးပ်က္ၿပီး ခႏၶာပ်က္ကိန္းဆိုက္ေနတဲ့ဇာတာ မင္းရဲ႕ ေကာင္မေလးရဲ႕ကံက ဘယ္ေလာက္ထိညံ့လဲဆိုရင္ သူတစ္ေယာက္တည္းတင္မကဘူး သူနဲ႔အတူေနတဲ့သူေတြပါကို သူ႔ရဲ႕ ကံမေကာင္းျခင္းေတြကူးစက္တဲ့ အထိကို ညံ့တာ။ မင္းသူ႔ကို ကယ္ဖို႔မၾကိဳးစားနဲ႔ သူ႔ဇာတာက ကယ္တဲ့သူသာ တျဖည္းျဖည္းကံဆိုးသြားမယ္ သူကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ ကံေကာင္းလာမွာ မဟုတ္ဘူး။ ကံဆိုးျမဲ ဆိုးေနဦးမွာပဲ " ဇာတာမွာ ဓာတ္ၾကီးေတြ ဘယ္လိုပ်က္ၾကလဲ မသိပါဘူးခင္ဗ်။ ဓာတ္ၾကီးေလးပါးမွာ သံုးပါးေတာင္ ပ်က္ေနတယ္လို႔ဆိုပါတယ္။ အဲေလာက္ညံ့တယ္ဆိုလည္း ဒီအသက္အရြယ္ထိေရာက္လာတာကိုပဲ ေတာ္ေတာ္ေက်းဇူးတင္ရပါဦးမယ္။



" အဆိုးေတြ အညံ့ေတြဆိုတာ ငါ့တို႔အတြက္ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ မင္းမသိဘူးလား ငါတို႔တတ္တဲ့ ပညာနဲ႔ အရာရာကို အညံ့ေတြမရွိေအာင္ ေနလာခဲ့တာ အခုဟာက ပင္ကို အညံ့မရွိဘဲနဲ႔ကို ျဖစ္ေနတာ" လို႔ ေဗဒင္ပညာရွင္ ဖခင္လုပ္သူက သားကိုၾကည့္ေျပာပါတယ္။ တစ္ခုပဲေမးခ်င္ပါတယ္။ ပင္ကိုက မညံ့ဘူးလို႔ ကိန္းပါေနရင္းကေန ဘာလို႔ ညံ့သြားရပါသလဲ။ ဒီလိုသာ အေျပာင္းအလဲၾကီးနဲ႔ညံ့မွာကို တြက္ကိန္းက ၾကိဳမျပထားေလျခင္းဗ်ာ။ (ငါတို႔တတ္တဲ့ ပညာဆိုတာ သူတို႔တတ္တဲ့ နကၡတ္ပညာကို ဆိုလိုတာပါခင္ဗ်။)



" လူတစ္ေယာက္မွာ ကံဆိုးတယ္ကံေကာင္းတယ္ဆိုတာ ေမြးကတည္းက ပါလာတာ။ ကိုယ္ေရြးယူလို႔ရတဲ့ ကိစၥမဟုတ္ဘူးဆိုတာ မင့္မိဘေတြ နားမလည္ဘူးလား ငါ့ေျမးကို တင့္ေတာင္းတင့္တယ္ လာေတာင္းႏိုင္ရင္ေတာင္း မေတာင္းႏိုင္ရင္ ရလိမ့္မယ္မထင္နဲ႔ ငါ့ေျမးက ဟင္းရြက္ကန္စြန္းမဟုတ္ဘူး" ဒီေနရာမွာ ေမြးကတည္းက ပါလာတဲ့ ကံေကာင္းျခင္း မေကာင္းျခင္းနဲ႔ ပတ္သတ္လို႔ ကြဲျပားသိသင့္တာေတြရွိပါတယ္။ ေမြးကတည္းက အၾကားအာရုံ၊ အျမင္အာရံု ခြၽတ္ယြင္းမႈ စတာေတြကမွ ျပင္မရတဲ့ ကံက်ိဳးေတြပါ။ ေမြးကတည္းက အစာေခ်ဖ်က္မႈအားမေကာင္းသူမ်ိဳးဟာလည္း ဒီလို ျပင္လို႔မရတဲ့ ကံေၾကြးေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။


ဒါ့ေၾကာင့္ ေမြးဖြားစဥ္က ေဖၚျပတဲ့ ေဟာကိန္းအတိုင္း တစ္သက္တာ ျဖစ္ကိုျဖစ္မယ္ဆိုတဲ့ အယူကလည္း မွားသလို၊ ယၾတာေလးလုပ္လိုက္ ဓာတ္ေလးဆင္လိုက္လုပ္လိုက္တာနဲ႔ ကိန္းကို ျပင္မယ္ဟဲ့ဆိုတဲ့ အယူကလည္း မွားပါတယ္။

ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာ ေရြးခြၽယ္ခြင့္မရွိတဲ့အရာေတြရွိသလို ေရြးခ်ယ္ခြင့္ရွိတဲ့ အရာေတြလည္းရွိပါတယ္။ ေရွးက ခ်ေပးတဲ့ မိမိကေလးဘ၀ အားအင္မရွိစဥ္ကအေၾကာင္းတရားတို႔ဟာ အတိတ္က အက်ိဳးဆက္တို႔ျဖစ္ေသာ္လည္း၊ ေရွ႕ဆက္ရမယ့္ အနာဂတ္ဘ၀က မိမိလက္ထဲမွာ ရွိပါတယ္။ အနာဂတ္သည္လည္း မိမိအတိုင္းအတာအရ ကန္႔သတ္ထားမွာ မလြဲပါဘူး။ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ႏိုင္ေျခဟာလည္း ကန္႔သတ္ထားမွာပါပဲ။ ငါကေတာ့ ဒီတစ္သက္ ဘာမျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး၊ ညာမျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူးလို႔ မိမိကိုယ္ကိုယ္ ဆင္ျခင္မိၾကပါလိမ့္မယ္။ ဒါက မိမိ အနာဂတ္ကို အနားသတ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ (ထိုအတိုင္းပဲျဖစ္ၾကမွာျဖစ္ပါတယ္။ ပိုမမွန္းဘဲနဲ႔ ပိုျဖစ္လာတာကေတာ့ နည္းမွားပါ။ မွန္းထားမွ ေတာ္ရာက်ပါမယ္။)

လူတိုင္းမွာ အနာဂတ္အတြက္ စိတ္ကူးယဥ္ခြင့္ရွိပါတယ္။ ထို႔အတူပဲ ျဖစ္ႏိုင္ေျခဟာလည္း တြဲလွ်က္ရွိေနမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီျဖစ္ႏိုင္ေျခကို သိထားမယ့္ နည္းတစ္ခုကို အသံုးျပဳမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေနာင္ ၁၀ ႏွစ္မွ ေရြးမိလို႔ ကိုယ္နဲ႔ကိုက္မယ့္ အလုပ္ဟာ ဒီႏွစ္မွာစမိလို႔ ဒီႏွစ္အက်ိဳးခံစားရတာေတြ ျဖစ္သြားႏိုင္ပါတယ္။ သို႔တည္းမဟုတ္ ေနာင္ ၁၀ ႏွစ္အတြက္ ျပင္ဆင္ခ်ိန္ေကာင္းေကာင္းကို ရရွိသြားႏိုင္ပါတယ္။ ျဖစ္ႏိုင္ေျခမ်ားကုိ ခန္႔မွန္းျခင္းမွာ နကၡတ္ေဗဒင္ဟာလည္း က႑တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။


အနာဂတ္ခန္႔မွန္းျခင္းကို တရားေသယူဆမိေစႏိုင္တဲ့ အထက္ပါဇာတ္ကားက စကားအသံုးေတြဟာျဖင့္ နကၡတ္ေဗဒင္၊ အနာဂတ္ေဟာကိန္း နဲ႔ ပစၥဳပၸန္ခံယူသင့္တဲ့ ခံယူခ်က္ေတြအေပၚမွာ အမ်ားၾကီး အရႈပ္အေထြးျဖစ္ေစပါတယ္။


လကၡဏာနဲ႔ ပတ္သတ္လို႔ အာယုလမ္းေၾကာင္းတိုေသာ္လည္း ေထာက္ကူထားတဲ့ ကံလမ္းေၾကာင္း ေအာင္ျမင္ေရးလမ္းေၾကာင္းေတြေၾကာင့္ အသက္ဆက္ႏိုင္တာမ်ိဳးကိုလည္း ထည့္သြင္းေဖၚျပသင့္ပါတယ္။ မိမိစစ္ေဆးလိုက္တဲ့ လကၡဏာရွင္ရဲ႕ စရိုက္ကိုၾကည့္ၿပီး " ေသေတာ့မယ္ေဟာ၊ ေသေတာ့မယ္ယံု၊ ေသသြားတာမ်ိဳး" ဆိုတဲ့ အျဖစ္မ်ိဳးကို ေရွာင္ရွားသင့္တယ္လို႔ ျမင္ပါတယ္။

လကၡဏာေျပာင္းတာဟာ ကြၽန္ေတာ္လည္းေျပာင္းပါတယ္။ ရွိေနတဲ့ လမ္းေၾကာင္းၾကီး ေပ်ာက္သြားတာ ကြဲသြားတာမ်ိဳးေတာ့ မဟုတ္ဘူးခင္ဗ်။ လမ္းေၾကာင္း အမႊာေလး ထြက္လာတာ၊ အမႊာေလးေတြ တုန္းသြားတာမ်ိဳးပါ။ ဇာတ္ကားထဲကလို တုန္းတိၾကီး တစ္ပိုင္းေလာက္ ျပတ္သြားမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အင္မတန္ေျခာက္ျခားမိမွာ အမွန္ပါခင္ဗ်။

" အပ္ဆူးလို႔ ေသြးထြက္ရမွာကေန တပါးသူကို အႏၱရာယ္ျဖစ္ ေသြးထြက္ေစတာ၊ တစ္ေယာက္အပူေလာင္တာကေန တစ္ေယာက္ဆီေျပာင္း ပူေလာင္သြားေစတာ" မ်ိဳးဟာ တစ္ေယာက္ကံ တစ္ေယာက္ ကူးစက္တယ္လို႔ ယံုၾကည္ေစလိုသလားမသိပါ။ ေဗဒင္ဆရာ့ဆီက ကံေကာင္းျခင္းေတြရခ်င္လို႔ ဘယ္လို ဓာတ္ယူတယ္၊ ဘယ္လို ကူးစက္တယ္ ဘယ္လို ပဌာန္းဆက္မဟဲ့ စတဲ့ ဇာတ္လမ္းမ်ားကို အားေပးသလို ျဖစ္မေနဘူးလားခင္ဗ်ာ။


အမွားပါက ေစတနာအမွားသာ ျဖစ္ပါေၾကာင္း။
ကိုပခန္း

3 comments:

Oak Soe MMTL said...

ဒါမ်ိဳးေတြ ေရးသင့္တယ္ဗ်ာ။ ျမန္မာ႐ုပ္ရွင္ေတြက ေျပာ မေျပာခ်င္ေလာက္ေအာင္ကို ဆိုးေနတာပါပဲ။

TTT said...

ကုုိပခန္းက ဆက္မႀကည့္လုုိ႕။ မင္းသားက သူ႕အသက္နဲ႕ မင္းသမီးအသက္ကုုိ ယႀတာနဲ႕ ဆက္ျဖည့္တာ၊ မင္းသားအေဖက သိသြားေတာ့ မင္းသားအသက္ကုုိ ကယ္ျပီး မင္းသမီးအသက္ကုုိ လက္လႊတ္ဘုုိ႕ လုုပ္တာ၊ ေနာက္ေတာ့ ေသျပီးမွ ျပန္ရွင္တာေတြ ပါလာတယ္။ ဇာတ္ကားတစ္ခုုလုုံးကုုိ ျခဳံႀကည့္တဲ့ ေကာင္းတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ပါတယ္။ တစ္ေယာက္ကုုိ တေယာက္ အမွန္တကယ္ခ်စ္ရင္ ေလးနက္တဲ့ေမတၱာ မွန္ခဲ့ရင္ ေမြးရာပါ ကံဇာတာကုုိ ေျပာင္းလဲျပစ္ႏုုိင္တယ္လုုိ႕ ေျပာခ်င္တာ။ သိတ္ခ်စ္တဲ့ စုုံတြဲေတြကုုိ အားေပးထားတာ။ ဒါေပမဲ့ ဇာတာတြက္ထားတာ မွန္မမွန္ သိခ်င္လုုိ႕ ကုုိပခန္းဆီကုုိ လင့္ ပုုိ႕လုုိက္တာ။

ကိုပခန္း said...

ကြၽန္ေတာ္အဆံုးထိၾကည့္ပါတယ္။ အသက္နဲ႔ေၾကးထပ္ၿပီး ယၾတာလုပ္တယ္ ဆိုတာကိုပဲစဥ္းစားၾကည့္ပါ။ သဘာ၀က်သလားလို႔။ တစ္ေယာက္က အသည္းအသန္ခ်စ္လိုက္တာ (သို႔) တစ္ေယာက္ကို အသည္းအသန္ခ်စ္လိုက္တာ နဲ႔ အခ်စ္ခံရသူကံၾကမၼာ (သို႔) ခ်စ္ရသူကံၾကမၼာ (ေသရာက ျပန္ရွင္လာေလာက္ေအာင္ေတာ့) ေျပာင္းလဲမယ္မထင္ပါဘူး။ ဒီဇာတ္ကားက နကၡတ္ေတြဇာတာေတြဟစ္ၿပီး ယၾတာကို အမႊမ္းတင္တဲ့ကားပါ။ ဒီလိုနည္းနဲ႔ အသက္ကယ္တဲ့ယၾတာမ်ိဳး ရလိုပါဘိဗ်ာ။

Post a Comment

ဒီpostနဲ႕ပတ္သတ္လို႔ ေျပာခ်င္တာရွိရင္ ေျပာခဲ့ဖို႔ပါဗ်ာ။