ရာသီခြင္တို႔အေၾကာင္း (၂)

MOTAA – Astrology Course (Level-1) 

ရာသီစ႐ုိက္ အမ်ိဳးအစားမ်ား

၁၂-ရာသီခြင္မွ ရာသီတို႔ကို စ႐ိုက္သဘာ၀အရ အုပ္စုခဲြလုိက္ေသာ္ ေအာက္ပါတိုင္း ေတြ႕ျမင္ရပါသည္။
• စရ ရာသီမ်ား (မိႆ၊ ကရကဋ္၊ တူ၊ မကာရ)။
• ထိရ ရာသီမ်ား (ျပိႆ၊ သိဟ္၊ ျဗိစာၦ၊ ကုမ္)။
• ဒြိဘာ၀ ရာသီမ်ား (ေမထုန္၊ ကန္၊ ဓႏု၊ မိန္)။


စရ ရာသီ

မိႆ၊ ကရကဋ္၊ တူ၊ မကာရ တို႔သည္ စရ-ရာသီ အုပ္စုတြင္ ပါ၀င္သည္။ စရ ဆိုသည္မွာ ျမန္ဆန္ျခင္း၊ ေ႐ႊ႕ေျပာင္းျခင္း၊ ေျပာင္းလဲျခင္းသေဘာ ႐ိွျခင္းကိုဆိုလို၍ ထိုရာသီ တို႔၏ သဘာ၀သည္ အရာရာကိုစတင္ လုပ္ေဆာင္ျခင္း ႏွင့္ သက္ဆိုင္ ပါသည္။
မိႆႏွင့္ တူရာသီ တို႔သည္ အထက္တြင္ ႐ွင္းျပခဲ့ေသာ ပံုမ်ားအတိုင္း ေနသြားလမ္းေၾကာင္းႏွင့္ အီေကြတာ မ်ဥ္းတို႔ ျဖတ္ေနေသာ ေနရာမ်ား ျဖစ္သည္။ (သယာန မူအရ)

သင္တန္းသားတို႔အေနျဖင့္ နားလည္ထားရမည့္အခ်က္မွာ ထို ျဖတ္မွတ္ကာလမ်ားတြင္ ေန႔တာႏွင့္ ညတာ အတူတူျဖစ္သည့္ဆိုသည့္ အခ်က္ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ကရကဋ္ႏွင့္ မကာရရာသီတို႔တြင္မူ ေနမင္းအေနျဖင့္ ကမာၻ၏ေျမာက္ဘက္ အစြန္ဆံုးႏွင့္ ေတာင္ဘက္ အစြန္ ဆံုးသို႔ေရာက္ေနေသာ ကာလျဖစ္၏၊ ေနသည္ ကမာၻ၏ေတာင္ဘက္ဆံုးတြင္ ေရာက္ေနေသာကာလျဖစ္သည့္ ဒီဇင္ဘာလတြင္ အီေကြတာမွ ေျမာက္ပိုင္း ႏိုင္ငံမ်ားျဖစ္သည့္ ဒိန္းမတ္၊ အဂၤလန္၊ ေနာ္ေ၀း စသည္ တို႔တြင္ ေနထြက္ ခ်ိန္သည္ မနက္ ၉ နာရီ၊ ၁၀-နာရီ-ခန္႔ မွျဖစ္ျပီး၊ ညေန ၃-နာရီ ေလာက္တြင္ ေန၀င္ သြားသည္။ ေန႔တာလြန္စြာတိုျပီး၊ ညတာလြန္စြာ႐ွည္လ်ားေသာ ကာလျဖစ္သည္။ ဤအခ်က္သည္ မိႆႏွင့္ တူရာသီတို႔သည္ ျမန္ဆန္ေသာ အေျပာင္းအလဲတစ္ခုကိုတာ၀န္ ကိုယ္စား ျပဳေနေသာ္လည္း ဘက္ညီမွ်တမွဳ ႐ိွေနေၾကာင္းႏွင့္ ကရကဋ္ႏွင့္ မကာရ ရာသီတို႔သည္ အစြန္းတရားသို႔ ေရာက္သြားေအာင္အထိ ေျပာင္းလဲတတ္ေၾကာင္း ေဖၚျပေနေသာအခ်က္ ျဖစ္သည္။

ထိရ ရာသီ

ျပိႆ၊ သိဟ္၊ ျဗိစာၦ၊ ကုမ္ ရာသီတို႔သည္- ထိရဆိုေသာ ခိုင္ျမဲသည့္၊ အေျပာင္းအလဲ မ႐ိွသည့္ ရာသီ အမ်ိဳးအစား မ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ တည္ျငိမ္မွဳ႐ိွျခင္း၊ အားကိုးစိတ္ခ်ရျခင္း ဆိုေသာသေဘာေဆာင္သည့္ ရာသီမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ ထိုရာသီ ႐ွင္တို႔သည္ အသစ္တစ္ခုကို စတင္လုပ္ေဆာင္ျခင္း အစား- ႐ိွျပီးသား စနစ္၊ လုပ္ငန္းစဥ္ တစ္ခုအား ထိမ္းသိမ္း ေစာင့္ေ႐ွာက္သူမ်ား ျဖစ္သည္။

ဒြိဘာ၀ ရာသီ (အခ်ိဳ႕က ေဒြးဒဟ ရာသီဟုေခၚၾကသည္။)

အေျပာင္းအလဲလည္းမျမန္၊ ပံုေသ ခိုင္မာမွဳကိုလည္းသေဘာ မထားပဲ၊ အေျခအေနႏွင့္အခ်ိန္အခါကို မူတည္တတ္ေသာ သဘာ၀႐ိွသည့္ ရာသီတို႔ကို ဒြိဘာ၀ ရာသီမ်ား ဟု ေခၚ၍ ၄င္းတို႔မွာ ေမထုန္၊ ကန္၊ ဓႏု၊ မိန္ရာသီ တို႔ျဖစ္ၾကပါသည္။ လိုလွ်င္ လိုသလို မီးစင္ၾကည့္ က,မည္ဟု သေဘာထားသူတို႔မွာ ဒြိဘာ၀ရာသီ႐ွင္မ်ားျဖစ္သည္အသစ္ျမင္၍ အေဟာင္းအား စြန္႔ပစ္ ရမည္ကို ၀န္မေလး သူျဖစ္သည္။

ရာသီခြင္တို႔ႏွင့္ ဓါတ္ၾကီး ၄-ပါး

ဤအခန္းသည္ အေျခခံအက်ဆံုးႏွင့္၊ အေရးအၾကီးဆံုး အခန္းျဖစ္သည္။ မည္မွ်ေသာ ကၽြမ္းက်င္သည့္နည္းစနစ္၊ တိက်ေသာ စနစ္မ်ားကို အသံုးျပဳ၍ ဇာတာတစ္ေစာင္ကို စစ္ေဆးသည္ျဖစ္ေစ သဘာ၀ဓါတ္ၾကီး(၄)ပါး၏ အႏွစ္သာရကို လြန္ဆန္၍ မရပါ။ ဤဓါတ္ၾကီး ၄-ပါး၏ အႏွစ္သာရ အဓိပၸါယ္အား- သင္တန္းသားမ်ားအေနျဖင့္ ေဗဒင္ပညာ ရင့္က်က္လာသည့္ႏွင့္ အမွ် ပို၍ ပို၍ သေဘာေပါက္လာမည္ ျဖစ္သည္။

ဤဓါတ္ၾကီး ေလးပါး၏ အဓိပၸါယ္သည္ လြန္စြာနက္႐ိွဳင္းသျဖင့္ ႐ွင္းျပရန္ အလြန္ခက္ခဲပါသည္။ ၁၂-ရာသီခြင္အား မီး၊ ေျမ၊ ေရ၊ ေလ စသည္ျဖင့္ ဓါတ္ၾကီး (၄) ပါးျဖင့္ အုပ္စု ခြဲလိုက္လွ်င္-

• မီးဓါတ္ ရာသီမ်ား (မိႆ၊ သိဟ္၊ ဓႏု)။
• ေျမဓါတ္ ရာသီမ်ား (ျပိႆ၊ ကန္၊ မကာရ)။
• ေလဓါတ္ ရာသီမ်ား (ေမထုန္၊ တူ၊ ကုမ္)။
• ေရဓါတ္ ရာသီမ်ား (ကရကဋ္၊ ျဗိစာၦ၊ မိန္)။


မီးဓါတ္ ရာသီမ်ား (မိႆ၊ သိဟ္၊ ဓႏု)

အမွန္အားျဖင့္ ေတေဇာဓါတ္ေခၚ မီးဓါတ္ဆိုသည္မွာ သတၱ၀ါတို႔၏ အသက္ဓါတ္အေနျဖင့္ ဦးစြာနားလည္ထားရန္ လိုအပ္သည္။ ႐ွင္သန္မွဳကိုေပးေသာ ဓါတ္ျဖစ္သည္။ ခႏၶာကိုယ္တြင္ ဥသၼာ ေတေဇာ၊ ဆိုေသာကိုယ္ေငြ႕ဓါတ္၊ ပါစကေတေဇာ ဆိုေသာအစာေခ်ဖ်က္ ေပးေသာဓါတ္ မ႐ိွေတာ့ျခင္းသည္ ေသဆံုးျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ ႐ွင္သန္မွဳ၊ အင္အားတို႔ေၾကာင့္ လုပ္ေဆာင္မွဳ မ်ားျဖစ္ေပၚလာသည္။ မီးသည္ မိမိသာလွ်င္တဟုန္းဟုန္း ေတာက္ေလာင္ ေနသည္မဟုတ္ ၄င္းႏွင့္ ထိစပ္ေသာအရာမ်ားကို သူ႔လိုတဟုန္းဟုန္းေတာက္ေလာင္ လာေအာင္ လုပ္ႏိုင္စြမ္း႐ိွသည္။ ေတာက္ေလာင္ေနေသာ မီးကိုထိန္းသိမ္း ကိုင္တြယ္ႏိုင္ေသာ္လည္း ဖမ္းခ်ဳပ္၍မရ၊ ထိုနည္းတူ လူသတၱ၀ါတို႔ႏွင့္ ပါတ္သက္လွ်င္ မီးဓါတ္သည္ တစ္ရိပ္ရိပ္ၾကီးထြားေနေသာ ရည္႐ြယ္ခ်က္၊ ေမွ်ာ္မွန္းခ်က္တို႔ႏွင့္ ပါတ္သက္သည္။ တစ္ဖန္ မီးေလာင္ျခင္းသည္ပ်က္စီးျခင္းႏွင့္တကြ အားလံုးကို အစမွစတင္ဖန္တီးမွဳကို ျဖစ္ေစေသာ အေၾကာင္းတရားျဖစ္သည္။ မီးသည္ပင္ မိတ္ေဆြ၊ မီးသည္ပင္ ရန္သူ ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ မီးဓါတ္သည္ အေခ်ာမကိုင္ရေသးေသာ စြမ္းအင္ဓါတ္ၾကီး ျဖစ္သည္။

မီးဓါတ္၏စြမ္းအင္သည္ ရည္႐ြယ္ခ်က္၊ မိမိကိုယ္ယံုၾကည္မွဳ၊ ကိစၥတစ္ရပ္ကိုတိုက္႐ိုက္ တည့္တိုးရင္ဆိုင္မွဳ၊ ပြင့္လင္းမွဳတို႔ကို ဖန္တီးေပးသည္။ ထိုမီးဓါတ္ အင္အားမ်ားေသာ သူတို႔သည္- ရည္႐ြယ္ခ်က္ တစ္ဟုန္ထိုးၾကီးမားသည္။ မီးသည္ အားလံုးကို ရင္ဆိုင္၍ မိမိသြားရာ လမ္းေၾကာင္းကို ေလာင္ျမိဳက္ဖ်က္ဆီးသြားသကဲ့သို႔ ထိုသူတို႔သည္လည္း မိမိ၏ရည္႐ြယ္ခ်က္ လမ္းခရီးတြင္ ႐ိွေနေသာအရာတို႔ကို မိမိကဲ့သို႔ ျဖစ္ရမည္ဆိုေသာသေဘာျဖင့္ တစ္ဆက္တည္းလုပ္ေဆာင္ သြားတတ္သည္။ ဆိုလိုသည္မွာ အျခားသူတို႔အား ဖိအားေပးသြားသည္။ ထိုသူတို႔သည္ ရက္ေရာေသာသေဘာ ႐ိွေသာ္လည္း တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပင္ ငါလုပ္တာအျမဲမွန္သည္။ ငါအေနန႔ဲ ေတာင္းပန္စရာ မလိုဆိုေသာ သေဘာထားလည္း ႐ိွထားသည္။ မိမိ၏ အ႐ိွန္ အ၀ါဦးေဆာင္မွဳ စိတ္ဓါတ္ေၾကာင့္ အမ်ားသည္ မိမိကိုေခါင္းေဆာင္ တင္လာရသည္။ အားနည္းခ်က္မွာ အျခားသူအား အထင္ေသးတတ္သည္။ သူမ်ားတို႔အား မမီွခိုတတ္၊ သူတို႔၏ အျမဲမြတ္သိပ္ေနေသာ အစာသည္ ေအာင္ျမင္မွဳပင္ ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ေျဖာင့္စင္း၍၊ ပြင့္လင္းတတ္ေသာ သဘာ၀ ကိုျဖစ္ေစသည္။ မိမိအား လ်စ္လ်ဳ႐ွဳ ဂ႐ုမစိုက္ျခင္းကို အလြန္မုန္းသည္။ ထို႔ေၾကာင့္လည္း ထိုသို႔ၾကံဳရပါက ကေလးဆန္ေသာ ဇြတ္တ႐ြတ္ တုန္႔ျပန္မွဳတို႔ကို ျပဳတတ္သည္။ အက်ဥ္းခ်ဳပ္အားျဖင့္ မီးဓါတ္သည္ ရည္႐ြယ္ခ်က္၊ ဆႏၵ၊ စိတ္ေရာကိုယ္ပါ အင္အားျပဳမွဳတို႔ကို ကိုယ္စားျပဳသည္။

ေျမဓါတ္ ရာသီမ်ား (ျပိႆ၊ ကန္၊ မကာရ)

ပထ၀ီဓါတ္ဟု ေခၚေသာ ေျမဓါတ္သည္ ႐ုပ္၀တၳဳပစၥည္းတို႔ကို ေဖၚျပေနေသာ သေဘာသဘာ၀ျဖစ္သည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ပါတ္၀န္းက်င္တြင္ ႐ုပ္၀တၱဳမ်ားျဖင့္ ၀န္းရံလွ်က္ ႐ိွသည္။ ၄င္းတို႔ကို ကိုယ္တိုင္ထိေတြ႕ ကိုင္တြယ္၍ ရသည္။ ျမင္ႏိုင္သည္၊ ၾကားႏိုင္သည္။ အာ႐ံု ငါးပါးျဖင့္ ခံစား၍ ရႏိုင္သည္။ သဘာ၀ဓါတ္ၾကီး ၄-ပါးတို႔တြင္ ေျမဓါတ္သည္ အလြယ္တကူ ကိုင္တြယ္ ထိမ္းသိမ္း၍ရေသာ ဓါတ္ျဖစ္သည္။ ထုထည္ သတ္သတ္မွတ္မွတ္႐ိွျခင္းေၾကာင့္ ခိုင္ျမဲေသာ သဘာ၀႐ိွသည္။ တည္ျငိမ္ေသာစ႐ိုက္႐ိွသည္။ ဘယ္လိုလုပ္ယင္ ဘယ္လိုပံု ျဖစ္မည္ ဆိုသည္ကို ၾကိဳတင္ တြက္ဆႏိုင္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေျမဓါတ္သဘာ၀ ထင္႐ွားသူမ်ားသည္ တိက်ခုိင္မာေသာ သေဘာ႐ိွသည္။ သူ႔အေနျဖင့္ အလြယ္ တကူအေျပာင္းအလဲ မျမန္တတ္။ ေျပာင္းလဲ ရမည္ဆိုလွ်င္လည္း သူ႔ေၾကာင့္မဟုတ္၊ သူ႔ကိုေျပာင္းလဲေပးသူ ႐ိွေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ သူမည္သို႔မည္ပံု ေျပာင္းလဲမည္ဆိုသည္ကိုလည္း အလြယ္တကူ တြက္ဆ၍ရသည္။ စည္းကမ္း ႐ိွျခင္း၊ တိက်ျခင္း၊ မေျပာင္းလဲ လြယ္ျခင္းသည္ သူ၏ သဘာ၀ ျဖစ္သည္။

ဓါတ္ၾကီး ၄-ပါးတြင္- အျခားသူတစ္ဦးတစ္ေယာက္အေနျဖင့္ ငါ့ဟာ၊ ငါ့ပစၥည္းဟု သတ္မွတ္ႏိုင္ေသာအရာမွာ ေျမပင္ျဖစ္သည္။ တနည္းအားျဖင့္ဆိုေသာ္ ေျမဓါတ္သည္ ဖန္တီးသူမဟုတ္၊ အျခားသူတစ္ဦး၏ပိုင္ဆိုင္ျခင္း၊ ပံုသြင္းျခင္းကို ခံရတတ္ေသာ မီွခိုဓါတ္ေသာသေဘာ ႐ိွသူျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ေျမဓါတ္သည္ အလြယ္တကူ ေပ်ာက္ပ်က္လြယ္ေသာ သေဘာမ႐ိွ၊ ထိုသူတို႔သည္
ေရာက္သည့္ ေနရာတြင္ ေရာက္သည့္အတိုင္း တည္႐ိွ ေနတတ္သည္။ လက္ေတြ႔ဘ၀ ေအာင္ျမင္မွဳမ်ားတြင္ ခိုင္မာေသာဆံုးျဖတ္ခ်က္ႏွင့္ အစဥ္မျပတ္ ၾကိဳးစားမွဳသည္ဟုန္းကနဲ ထ,ေတာက္ေသာ ေကာက္႐ိုးမီးထက္ ပို၍အေရးပါေသာေၾကာင့္ ထိုသူတို႔သည္ လက္ေတြ.က်က် ၾကိဳးစားအားထုတ္မွဳ၊ အစဥ္မျပတ္သတိ႐ိွမွဳ၊ တည္ျငိမ္မွဳတို႔ေၾကာင့္ အလုပ္တကယ္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္သူမ်ားျဖစ္သည္။ အက်ဥ္းခ်ဳပ္အားျဖင့္ ေျမဓါတ္သည္ တည္ၾကည္မွဳ၊ ေႏွးေကြးမွဳ၊ သမား႐ိုးက်ေနလိုမွဳ တို႔ကို ကိုယ္စားျပဳသည္။

ေလဓါတ္ ရာသီမ်ား (ေမထုန္၊ တူ၊ ကုမ္)

ပံုပန္းသ႑ာန္လည္း အတိတက် မ႐ိွသျဖင့္ မည္သည့္ေနရာကိုမဆို ထိုးေဖါက္၀င္ေရာက္ႏိုင္စြမ္း႐ိွသူမွာ ၀ါေယာဓါတ္ေခၚ ေလဓါတ္ပင္ျဖစ္သည္။ ၄င္းကို ထိမ္းသိမ္း ခ်ဳပ္ကိုင္ရန္မွာ ခက္ခဲေသာ ကိစၥျဖစ္သည္။ ထိုကဲ့သို႔ပင္- တစ္ေနရာမွတစ္ေနရာသို႔ ႐ုပ္၀တၳဳ အေကာင္အထည္ မ႐ိွပါပဲလွ်က္ အလြယ္တကူ ေရာက္သြား ႏိုင္ေသာအရာမွာ ဆက္သြယ္ေရး၊ စကား၊ အေတြးအေခၚ၊ စာေပ၊ ဘာသာ ျဖစ္သည္။ စကားသည္ ေလကို ၾကားခံျပဳလွ်က္ တစ္ပါးသူ၏ အေတြးအေခၚ၊ တို႔ကို အျခားသူထံသို႔ ပို႔ေဆာင္ေပးသည္။ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးႏွင့္ တစ္ေနရာမွ တစ္ေနရာသို႔ သြားႏိုင္ေသာ၊ အလြယ္တကူ သူကိုယ္သူပံုသ႑ာန္ သင့္ေတာ္သလို အလိုလိုျဖစ္သြားေသာ ေလဓါတ္သည္ ထိုဓါတ္အင္အား ၾကီးစိုးေသာသူမ်ားအား အျခားသူတို႔ အေနျဖင့္ လက္ခံႏိုင္သည့္ အေတြးအေခၚ၊ ထူးျခားေသာ အၾကံဥာဏ္တို႔ကို ေပးႏိုင္သူမ်ားျဖစ္ေစတတ္သည္။

သူတို႔တြင္ ထူးျခားေသာ အၾကံဥာဏ္တို႔ ဖန္တီးႏိုင္ေသာ္လည္း အျခားဓါတ္မ်ား နည္းပါးေနပါက မည္မွ်အဖိုးတန္ေသာ အၾကံျဖစ္ပါေစ သူကိုယ္တိုင္ အေကာင္အထည္ေဖၚျဖစ္မည့္အေနအထားသို႔မေရာက္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဓားမဦးခ်၊ ေဇာက္ခ်၍လက္ေတြ႕ လုပ္တတ္ေသာ ေျမဓါတ္သမားတို႔ႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္ပင္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ သူတို႔၏ အၾကံဥာဏ္သည္ ထိုအၾကံဥာဏ္ ရလာလွ်င္ တစ္႐ိွန္ထိုး စတင္တတ္သည့္ မီးဓါတ္သမားတို႔အတြက္ကား အင္အားပင္ ျဖစ္ေတာ့သည္။
အက်ဥ္းခ်ဳပ္အားျဖင့္ ေလဓါတ္သည္ အျမဲလွဳပ္႐ွားေနမွဳ၊ သက္သက္တို႔ကို ကိုယ္စား ျပဳသည္။

ေရဓါတ္ ရာသီမ်ား (ကရကဋ္၊ ျဗိစာၦ၊ မိန္)

လက္ေတြ.မပါေသာ အေတြးအေခၚ ေျမဓါတ္ကိုပံုသြင္း၍ ရသကဲ့သို႔ အလြယ္တကူ ဖမ္းခ်ဳပ္သယ္ေဆာင္၍ ရေသာ အျခားဓါတ္မွာ အာေပါဓါတ္ေခၚ ေရဓါတ္ပင္ ျဖစ္သည္။ ေရပံုးႏွင့္လည္း မိုးေရကို ခံ၍ရသကဲ့သို႔ ေရပန္႔ျဖင့္လည္း ဖမ္းခ်ဳပ္၍ တစ္ေနရာမွတစ္ေနရာသို႔ ပို႔ပစ္၍ ရသည္။ ၄င္းသည္လည္း ေလဓါတ္ကဲ့သို႔ပင္ သင့္ေလ်ာ္သလိုပံုစံေျပာင္းေန တတ္ျပန္သည္။ သို႔ေသာ္ အျမဲတမ္းယိုေပါက္ကို ႐ွာေနသည္။ သူမ်ားကပံုးထဲ ထည့္လိုက္ေသာ္လည္း သူ႔ကိုသူ Level ျပန္ညိွရန္ အျမဲၾကိဳးစားသည္။ ဓါတ္ၾကီး၄-ပါးတြင္ အလင္းျပန္ႏိုင္ေသာ စြမ္းရည္႐ိွေသာ တစ္ခုတည္းေသာဓါတ္မွာ ေရဓါတ္ပင္ျဖစ္သည္။ တစ္ဘက္လူ ျပဳံးျပလွ်င္ ေရထဲတြင္႐ိွေသာ သူ႔ပံုရိပ္က ျပန္ျပံဳးျပမည္။ တစ္ဘက္သူ မဲ့ျပလွ်င္လည္း ေရထဲမွ ပံုရိပ္ကျပန္မဲ့ျပမည္ျဖစ္သည္။

ေရဓါတ္သည္ ခံစားမွဳတုန္႔ျပန္ ခံစားမွဳကိုေဖၚျပေသာဓါတ္ျဖစ္သည္။ ထိုကဲ့သို႔ တုန္႔ျပန္ခံစားမွဳအတြက္ တမင္လုပ္ယူျခင္း မဟုတ္ပဲ အလုိလို တုန္႔ျပန္ခံစားရျခင္း ျဖစ္သည္။ ေရဓါတ္ အားမ်ားသူမ်ားသည္ အျခားသူတို႔၏ ခံစားမွဳသူကိုယ္တိုင္ ခံစားမွဳတို႔အေပၚတြင္ အလြယ္တကူ စိတ္ခံစားတတ္ၾကသည္။ လက္ေတြ႕ ျဖစ္ႏိုင္တာ မျဖစ္ႏိုင္တာအသာထား၊ စိတ္ထဲမွာ ခံစားရမွဳအေပၚတြင္ အလိုလို ဦးစားေပးလွ်က္သား ျဖစ္သြားသည္။ သူမ်ားတကာကို ဦးစားေပး ခ်စ္ခင္တတ္သလို သူတို႔အေပၚတြင္ တုန္႔ျပန္လာမွဳ ေပၚတြင္လည္း အေလးထားသူမ်ား ျဖစ္သည္။ အေၾကာင္းရင္း၊ လက္ေတြ႕ျဖစ္ႏိုင္မွဳတို႔သည္ သူတို႔အတြက္ခံစားမွဳေလာက္ ပဓာနမက် ထို႔ေၾကာင့္ သူတို႔၏ ခံစားမွဳကို အႏုပညာတစ္ခုခုျဖင့္ ေဖၚထုတ္ႏိုင္ပါက ေရဓါတ္သမားတို႔သည္ အားလံုးတြင္ အေကာင္းဆံုး အႏုပညာသမားမ်ား ျဖစ္ေနတတ္သည္။ အက်ဥ္းခ်ဳပ္အားျဖင့္ ေရဓါတ္သည္ ခံစားလြယ္မွဳ၊ တုန္႔ျပန္မွဳ၊ ေအးခ်မ္းစြာ ေနတတ္မွဳတို႔ကို ကိုယ္စားျပဳသည္။

No comments:

Post a Comment

ဒီpostနဲ႕ပတ္သတ္လို႔ ေျပာခ်င္တာရွိရင္ ေျပာခဲ့ဖို႔ပါဗ်ာ။